IRAMA HATI SAYA

Bangkai

Aku rasa nak mengutuk, tapi tak tau nak kutuk siapa.
Aku rasa nak membebel, tapi tak tau kat telinga siapa.
Aku rasa nak bertumbuk, tapi tak jumpa punching bag.
Aku rasa nak mencarut, tapi tak terkeluar perkataan dari mulut.

Hidup(aku) memang penat, tapi belum rasa nak bunuh diri lagi.
Ada sikit rasa nak bunuh orang yang buat aku jadi penat macam ni.
Tapi ramai sangat untuk ku bunuh..kena buat pelan dulu. leceh.

Hidup(aku) makin serabut, tapi belum tahap nak kelar lengan lagi.
Kadang aku kusut, tapi masih boleh susun sikit sana sini.
Maka aku sedikit syukur.

Mana entah perginya semua orang..
Ah, mampos korang lah.
Lepak sorang-sorang pun ok gak ape..

ba alif ba ya
ba waw dal waw sin

3 tokok-tambah:

Ir A.Aziz said...

Mas, jgn marah~ Ba Alif Bi Ai ti aper?

Ir A.Aziz said...

*tu

Anonymous said...

Lepak sorang2 eh?
hmm.... Hebat!!

 
◄ Design by Pocket