IRAMA HATI SAYA

Aku Budak Comot!

aku nak kahwin
nak love somebody
nak jaga somebody
nak bagi dia makan
nak tidurkan dia
nak kejut dia pagi-pagi
nak kemaskan baju dia sebelum dia pergi kerja
nak salam tangan dia
nak lambai babai kat dia sambil cakap 'elok-elok jalan ye..'
nak tumbuk dia kalau dia buat jahat
nak gigit dia kalau dia degil
nak cubit dia kalau dia usik perempuan lain

sebab tu
kita kena doa

from the first moment hati kita berdebar
sampai la hati kita betul-betul yakin bahawa dialah orangnya

aku nak tanya Allah
siapa yang Dia bagi untuk aku
siapa nama misteri tu

kalau aku jumpa dia
aku nak cakap kat dia

hai!!
saya lah budak comot yang akan habiskan sisa-sisa hidup awak..
saya la budak comot yang nak berusaha untuk mati dengan awak
saya budak comot yang nak sayang awak macam awak sayang saya
saya budak comot yang sanggup belajar untuk senangkan hati awak
saya la budak tu
saya!

awak! jgn la pandang tempat lain
saya cakap dengan awaklah!

walaupun awak nampak saya ni comot,
tapi saya ni sebenarnya kiut sangat tau...
syhh..
jgn bagitahu org..

awak..walaupun saya ni kecik
tapi hati saya besar sangat
besar sangat sampai tak muat untuk diri saya
sebab tu saya nak bagi sikit kat awak
sebab saya nampak hati awak kecit jer

aku tak mau main kawen ajer
aku nak aku ada rasa untuk bersama dia

tapi aku harap
satu hari nanti
aku akan suka kat orang yang suka kat aku
dan aku akan mintak Allah tetapkan hati aku untuk dia
dan hati dia untuk aku

dan hati kami untuk anak-anak kami

wah...........
syoknyer kawen.........:P

kalau org tanya aku sekarang,
aku cakap
aku cuma nak jatuh cinta dengan bakal suami aku ajer

umur bukan faktor untuk aku kawen
yang penting rasa kesediaan
untuk pikul tanggungjawab

Oh, siapakah lelaki yg bertuah dapat aku tu kan?



notakukukaki: ini lah entri berani mati paling tak malu yang pernah aku tulis. aku pun ada perasan apa? Blekkk!!!

6 tokok-tambah:

Hani_jais said...

hoho..mmg berani mati.betul apa..itulah fungsinya blog.tempat meluahkan perasaan.org x suka pun peduli apa..x harap pun org lain paham.apa pun cik mas..jgn berhenti berdoa.yakin dgn janji Allah.kautkan hati biar banyak sabar.aku pun belakar perkara yg sama.semoga Allah temukan kite dengan jodoh yg kekal samapi ke syurga. amin ^_^

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!
NOT SO LUCKY

Anonymous said...

Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dgn kesanggupannya. Dan perempuan yg baik utk lelaki yg baik. org yg bercinta atau berkahwin , lain pulak masalahnya. so, masa bujang ni explore the world!langit tak selalu cerah, secantik- cantik pelangi, ianya tak kekal pun..

~x0x0~fixa~ said...

adanya jodoh ko nanti MAS...ol da best...

Anonymous said...

all the best............

Corat Coret Comotku said...

sape yang menyeru2 nama hamba di sini..

 
◄ Design by Pocket