IRAMA HATI SAYA

KELAB BUJANG 3: Sempurna!

rabu/291008


Setakat hari ini, aku berjiwa sukacita. Ada juga terkadang jalan terkehel, tapi aku tidak begitu ambil kisah. Yang penting aku masih boleh berdiri dan mampu menapak.

Rumah. Isi rumahku hampir sempurna. Hujung minggu yang mesra bersama Kak Mas, Syila dan Cenie. Kami bertukar menu memasak dan menjamu seisi rumah. Aku cadang nak beli televisyen untuk rumah sewa ni. Terlalu bosan menatap dinding sehari-hari. Hari minggu yang lalu mujur saja Kak Mas tidak ke mana-mana. Maka dapat juga kami melayan CD dan klip-klip video yang menarik di laptopnya.


Oh ya, lupa mahu perkenal: isi rumah aku ada 4 gadis semuanya.


Kak Mas selaku ketua rumah dan financial controller. Jika ada belanja rumah lebihan boleh claim sama dia. Menariknya, nama beliau juga sebijik namaku-Mastura. Pernah aku tersilap membuka dan membaca kad raya yang sebenarnya ditujukan buat Kak Mas, patutlah pengirimnya aku tak kenal. =p.\



Syila - seorang pakar masakan yang tak pernah jemu memberi aku makan.

Hasnie atau Cenie, teman sebilikku yang selalu membawa aku meneroka keliling seksyen 2 Wangsa Maju.




Seronok. sungguh seronok bersama mereka. Aku rasa seperti punyai 'keluarga' yang sempurna untuk seorang aku yang tinggal di tengah kota perantau ini. Mereka prihatin, mereka baikhati, mereka tidak pernah mengabaikan walaupun selalunya aku ditinggalkan.
Oh, BAHAGIA!!!!



Dari kiri: syila, cenie,kak mas.
yang belakang tu anggap jela entiti tak diundang.
(gambar ni aku rembat dari friendster cenie tanpa pengetahuannya..hehe..sori.Urgent.)





Syila, Cenie dan Kak Mas
semua graduan UIA
(gambar ni pun sama..hehe..sekali lagi maaf ye)



0 tokok-tambah:

 
◄ Design by Pocket