IRAMA HATI SAYA

My Best Friend's Engagement

Selamat bertunang kepada Muhamad Nabil bin Yusoff dan tunangnya Rozilawati.
Pada hari ini, 30 November 2009 jam 2.00 petang di UiTM Shah Alam.

Tahniah dan Semoga kamu berdua berbahagia.

To Nabil,
Maaf la aku tak dapat datang coz kena kerja.
Nanti korang kawen insyaAllah aku amek cuti k.
Congratulation!!!

Notakaki: sebak pulak tetiba. Nabil ni kawan baik aku dari matrik lagi. Susah senang aku semua aku ngadu kat dia. Sesak duit semua pinjam kat dia. Kisah-kisah cintan aku seme dia tahu. Gelak aku, nangis aku semua dia simpan. Kira sahabat aku dunia akhirat la dia ni. Bila dia dah ada tunang ni aku tak boleh la nak manja dengan dia lagi kan. Huhu. Gurau aje. Friends forever. You are my best brother,dude!

0 tokok-tambah:

 
◄ Design by Pocket