IRAMA HATI SAYA

New Day With My New Shoes

Notakuku: ini entri mengada-ngada sesuka hati gua.

Cakap lah aku poyo ke apa ke, yang penting aku nak tayang kasut baru aku nih. Memang cun dan terasa hensem bila digayakan bersama Uniform Kuning a.k.a Coverall aku ni kan? kan?..

Dan aku menapak ke pejabat di pagi isnin dengan penuh gaya seorang model kasut sukan antarabangsa.

Kenapa aku rasa riak dengan kasut ni? Sebabnya, aku beli dengan harga yang murah (berbaloi-baloi..).
RM 9.90.
tak percaya?
aku lagi tak percaya..
tapi sebab tak percaya jugaklah aku telah mengangkut kasut itu dari rak menuju ke kaunter dan terus membayar.
Serius, memang RM 9.90 tak lebih tak kurang.

Saiz 37
(promosi kasut kanak-kanak di Carrefour Wangsa Maju..
yang mana kaki-kaki gajah tu boleh lah mula menggigit jari ye.. Heheh..)

1 tokok-tambah:

Anonymous said...

Gaya "model kasut sukan antarabansa" eh? (setahu aku la kaki model2 sukan tak secoet macam kaki mu pastu model sukan x pakai coverall tapi mereka pakai baju sukan)

Err..... gajah boleh gigit jari ke? (kaki2 gajah) tapi kaki2 gajah 2 kalau kena kat muka atau badan mau nahas kesannyer nak d bandingkan dengan kaki2 yg kecik 2...

 
◄ Design by Pocket