IRAMA HATI SAYA

The Wish (juga entri yang ceremonial)



SALAM AIDILFITRI
ayat-ayat biasa MAAF ZAHIR BATIN


Kad-kad raya ni dah 4 tahun aku simpan.
Sampulnye pun dah kuning.
Aku tak tahu nak bagi siapa
coz sekarang kan orang kata benda-benda ni dah tak relevan.
Lagipun aku sayang la nak bagi kat orang coz semuanya cantik.

SELAMAT HARI RAYA
buat semua!!!

1 tokok-tambah:

Anonymous said...

Kalau rasa sayang sangat kat benda alah 2, simpan ler. Tak payah bagi kat org (x pun bagi kat bukan org.....)

 
◄ Design by Pocket