IRAMA HATI SAYA

"PABBO SARANG"

"Young ladies always get so nervous when their prince is about to come..."

Betul ke orang kata kalau kita berdebar-debar maknanya jodoh kita ada dekat dengan kita..mungkin dia adalah orang yang sedang berdiri depan mata kita saat tu.

How far can you believe this to be true?

Siang tadi, cik ternampak seseorang..dan cik terus rasa berdebar..cik cakap kat kawan cik "Huh..berdebarnya.." dengan merujuk kepada orang yang cik nampak tuh.. Kawan cik pun terus cakap "oo..patut la berdebar..kau nampak dia ek?.."..dengan merujuk kepada orang lain (yang dia ingat cik nampak).

Jadi, persoalannya disini, cik berdebar kerana siapa sebenarnya?
Kerana dia (yang cik nampak) atau kerana si dia (yang kawan cik nampak)?
Cik mulanya berdebar sebab orang yang cik nampak tu ada kaitan dan mengingatkan cik pada orang yang kawan cik nampak tu..maka, masa kawan cik tunjuk orang yang dia nampak tu pada cik, secara automatik degupan jantung cik semakin kencang..mujur tak terkeluar jer..

Tapi, orang yang memberi cik debaran ni juga telah memberi cik kekeliruan..
Hadoi la..malas nak cakap banyak lah..
Tak payah percayalah dengan semua bendalah perasaan yang tak keruan nih.
Mengarut!
Selamat hari kekasih awal dan akhir.....


*macam to be continued jer nih..tunggu jelah ek..

0 tokok-tambah:

 
◄ Design by Pocket