IRAMA HATI SAYA

Warkah kah untuk Saudara

perhatian: warkah ini hanya layak dibaca oleh pembaca yang memiliki daya penaakulan yang tinggi dan otak kiri yang sempurna sahaja.

SALAM,
MENEMUI SAUDARA YANG KINI BERADA DI MANA-MANA SAHAJA..
SEMOGA SENTIASA BERADA DALAM KESIHATAN DAN KEBAHAGIAAN YANG BERPANJANGAN WALAUPUN SAUDARA MUNGKIN SEORANG YANG TIDAK BERPANJANGAN.

SAUDARA,
SUDAH LAMA KITA BERSAHABAT... SAHABAT PUN SUDAH LAMA BERSAMA KITA. ADAKAH KITA SEDANG BERSAHABAT...ATAU BERSAHABAT YANG SEDANG KITA?..
ADAPUN HAMBA BEGITU KONPIUS SAAT INI, MUNGKIN JUGA KONPIUS SAAT INI BEGITU HAMBA. MAKA BERGABUNGLAH KONPIUS DAN HAMBA, MENJADI "KOMBA"...
DENGAN ITU, KOMBA MENJADI TUJUAN HAMBA MELAYARKAN WARKAH INI BUAT TUAN HAMBA. NAMUN, JIKA TUAN HAMBA MENJADI KONPIUS, MUNGKIN TUAN HAMBA AKAN BERTUKAR MENJADI KONTUBA... ATAU LEBIH PARAH LAGI, KETUMBAR.

TUAN HAMBA YANG DIINGATI SELALU,
ARAKIAN, BERBALOI SUNGGUH KEDATANGAN TUAN HAMBA KE MARI KERANA HAMBA TAHU TUAN HAMBA SEORANG MUSAFIR YANG BERKELANA... PERNAHKAH TUAN HAMBA BEKERJA DI KEBUN GETAH? ATAU PERNAHKAH TUAN HAMBA MENOREH GETAH? MUNGKIN GETAH PERNAH MENOREH TUAN HAMBA. DI SINI JUGA HAMBA INGIN MENGETAHUI SAMADA TUAN HAMBA TELAH MENGUTIP SAMPAH?
ATAU SAMPAH TELAH MENGUTIP TUAN HAMBA? KALAU TUAN HAMBA TIDAK KUTIP SAMPAH, ELOKLAH TUAN HAMBA KUTIP DURIAN SEBELUM DURIAN MENGUTIP TUAN HAMBA.

TUAN HAMBA YANG HAMBA TUAN,
PERNAHKAH HAMBA BERTUAN ATAU TUAN PERNAH BERHAMBA? HAMBA YANG TUAN ATAU TUAN YANG HAMBA SEBENARNYA?
OH TIDAK... HAMBA SESUNGGUHNYA HAMBA SEDANG MENGALAMI KOMBA...
BANTUKAH HAMBA, TUAN...

p/s:aku buat ni masa kat mclead..giler boring time tuh..

0 tokok-tambah:

 
◄ Design by Pocket