Bila Sir Geleng Kepala

Tadi Sir geleng kepale macam nak nangis.

Kesian kat dia…

Ye ler, tengok anak murid camtu.

Mesti dia disappointed dengan kita kan??

Habih ler kalau dia failed kan kita semua…

Hish..dia takkan buat macam tu.

Dia ni baik sangat..sebab tu anak murid naik kepala..

Mungkin sebab tu dia bagi soalan susah kat kita..

Budak-budak ni borak time dia ngajar…bising.

Betul tu, dia baik sangat.

Yang bebudak ni tak insaf-insaf, asyik nak berborak jer.

Tak ada rasa segan dengan Sir, nak buat camner...

Nak borak tu boleh, tapi diam-diam la, jangan kaco orang lain...(macam kita..):p

Ye..betul tuh..

Ok, semangat Sir dah kembali.. dia ni ’short-tempered’, sekejap jer marah, sekarang dah cool...

Ala, orang dah tua, banyak experience lak tuh.

Maybe sebelum ni dia pernah kena lagi teruk lagi, ke...

Usia mematangkan kita la katakan, heheh...;)

Aku nak jadi orang tua la kalau macam tu..

Aku dah banyak experinces...hehee...

Aku on the way membeli tlepon baru...

Dalam process…maybe sem depan I’ll get it…huhu..

(asek cakap pasal fon je.)

Fon aper? Kau tengah kumpul duit ke?

Aku nak kerja shortsem ni. Amik 2 sabjek je kot.

Aku tengah cari bajet la ni.. Fon I-Mobile…

Cambest jer..

Baper dollar fon tuh ?

Dalam RM300 je.. tapi ada MP3 n radio…

Oooo…tapi tak pernah tengok la fon tuh.

Kau cari kat maner ?

Hah…Hah…ade le ‘cable’ aku…nanti bila dah pakai aku tunjuk kat kau... memang payah nak tengok fon tu kat sini..

Aku ngantuk giler.

Tak tau nak balik umah ke tak.

Maleh rasanya nak menapak.

Lah..kalau malas nak menapak ke umah, menapak la ke JJ...

Kalau ngantuk, tidur ler kang...

Apsal kau tak pergi kelas tadi?

Pasal jam aku, aku ingat awal lagi, bila jumpa Farah dia siap tanya ”ai, lambatnye gi kelas..” pastu aku tanya ”kenapa lak?”..

Pastu dia tunjuk jam dah pukul 9.15am. Tu yang aku maleh nak pi kelas tuh. Dah lambat sangat.

Kitorang (aku, ja n jiha) pun lambat bangun tadi..

Kul 8.40 baru bangun, tak pernah lambat macam ni... pastu kelam kabut berlari ke kelas... Sekali dah sampai sana, tengok-tengok kelas kosong... rupa-rupanya kelas tak ada... dia ada cakap hari rabu hari tu tapi kami tak dengar coz masa tu tengah ’Midterm’... Hampeh betul! Buat penat jer... Mandi pun tak puas...

Kesian korang. Mesti korang frust giler tengok kelas kosong.

Kalau aku ada kat situ, ketawa besar aku, hahaha!!!

Minggu depan ada library research orientation.. 30 names yang terawal dalam list jer yang kena pergi, yang lain tak payah..

Kulit muka aku tetiba kering lah… ketandusan… hah hah..

Ketandusan aper? Ketandusan kasih-sayang ke? He he..

Aku tak check nama lagi kat DELL, ko dah tengok?

Dah..Aku first group.. mesti best jalan-jalan kat library kan....

No comments:

IRAMA HATI SAYA