IRAMA HATI SAYA

Ada Masalah?!

Memang pun
Aku suka dia
Salah ker?

Memang aku taknak kat orang lain pun.
Memang aku tunggu dia sorang je.
Salah ker?

Apa masalah kau?
Jangan nak uruskan hidup aku boleh tak?
Aku tahu apa yang aku nak
Dan aku tahu macam mana nak dapatkan apa yang aku nak.

Biar la aku nak susah pun
Asalkan aku tak susahkan kau.
Biarkan aku sendiri
Asalkan aku tahu jaga diri.

Untuk engkau-engkau yang rasa patut tolong aku tu,
Aku ucapkan banyak-banyak terima kasih
Aku rasa aku tak perlukan bantuan engkau-engkau
Aku tahu mencari jalan aku
Harap engkau-engkau tak kecil hati
Bukan aku berlagak
Tapi cukuplah
Cukup setakat itu

Izinkan aku menapak sendiri.
Aku sudah letih dan sengal dengan semua ini.

0 tokok-tambah:

 
◄ Design by Pocket