IRAMA HATI SAYA

Ada Cerita Duka

SALAM,
sejak akhir-akhir ni cik asek ditemukan (bertembung) dengan orang (mungkin bukan cuma seorang) yang cik tak mahu dan tak expect to meet.

mungkin betul la kata org, makin kita mengelak makin kerap la kita akan berselisih dengan orang tu..tapi lain plak ceritanya dengan orang yang kita harap sangat dapat tengok dia tiap-tiap hari. lagi kita rasa nak jumpa dengan orang tuh, lagi tipis dan nipis la harapan utk stumble with him or her. kenapa agaknyer ek?

itu la namanya lumrah hidup kot..tak semua yang kita hendak dalam hidup ni kita akan dapat.
kita kena selalu ingat tak semua yang kita suka tu akan berada di samping kita dan menyenangkan kita..dan perkara-perkara yang kita nak elak akan selalu mendekati kita..ujian dari Tuhan..

mungkin Dia nak menguji sejauh mana kita menghadapi kenyataan yang pahit dan meneruskan hidup tanpa melupakan kepahitan lalu yang menjadikan siapa kita pada hari ini..

secara peribadi,cik agak terkilan kerana cik telah menyaksikan diri cik yang seems to be brave enough ni rupanya belum cukup kuat untuk menghadapi masa depan dengan bayangan masa lampau cik yang agak perit (perasaan aku jer tu kot..). i found it's hard for me to move on each time the 'thing' keeps coming and crossing my mind yang sempit nih..
YA ALLAH, tenangkan hatiku..amin...

0 tokok-tambah:

 
◄ Design by Pocket