IRAMA HATI SAYA

KALAU SUKA

kalau suka kat orang hensem..tipikal..
kalau suka kat orang muka pecah rumah..unik
kalo kita suka orang biasa-biasa jer.. orang tak kata aper pun..

kalau orang hensem suka kat kita..waah..
tapi kalau orang muka kerapu suka giler kat kita..alamak..
kalau orang biasa-biasa je yang suka kat kita..kita pun tak tau nak kata aper..

kalau kita jumpa orang kacak...kita teruja..
tapi, agak-agak kalau orang kacak tu jumpa kita..dia teruja ke..terus jump? hahah..

kalau kita jumpa orang tak ada rupa,
kita buat acuh tak acuh je..nak tengok sebelah mata pun pikir 18 kali..
tapi penah tak kita fikir apa perasaan orang yang tak ada rupa tu bila jumpa kita?
mungkin dalam hati dia tengah confius "aku tgh tgk cermin ke ni?..sebijik jer.."
hahah..:p

0 tokok-tambah:

 
◄ Design by Pocket