I love Myself (15122007)

salam...

22..i love the number as much as I love myself.

harini hari lahir aku.

terima kasih pada semua.

yang datang ke kfc jj untuk makan-makan dengan aku.

korangla the most important persons in my life after my beloved family.

special dedication to fatiya,hani and dayah for making the event a reality...I love you all wholeheartedly..sumpah tak tipu!!

also thanks to wak,mekna,rudy,wawa,ja and jiha sebab sudi luangkan masa untuk aku..

tak lupa gak terima kasih yang amat banyak kat my dear Ariffshah..

dia sanggup gak datang and layan aku walaupun demam..let's pray that he will get well soon..(xnak cakap banyak pasal dia coz nanti ader spekulasi lak)

so far,aku bahagia harini..this is the most happiest day of my life.

this is the first time ever i celebrated my birthday after 22 years.

i will never forget this day and the whole things in it.

aku harap perjalanan hidupku selepas ni akan dipermudahkan dan diberkati oleh Yang Maha Pengasih.

walaupun agak terkilan sikit sebab berusia genap 22 tahun tanpa someone special,tapi aku sangat bersyukur kerana dikurniakan kebahagiaan bersama teman-teman yang sentiasa disisi..

may this prosperity continue till the end of my time..

May ALLAH be my Guidance and Protector..

Amin......

No comments:

IRAMA HATI SAYA